Seeing

Emmm..This is my first experience doing blog..still don't know what to write..

Friday, October 1, 2010

Broken heart

Today I would like to test my english(my english is worst)..hehehe..actually,I'm not mood to write this but I need to release it out.right?today is my anniversary with someone..but on 29th Sept 2010 is the end of my relationship with her...what should I do?what should I do?its to late now..she's not trust my love anymore..why!?why!?why!? it's a stupid reason to break up with just because that..it's not a 100% of my fault if u dont feel my love anymore..it's you!!you!!you!!!I have shown all my love to you and all people around me!!do you show it??I don't think so..na ah..

Tuesday, August 24, 2010

emmmm???

Saket kepale yg melanda selama 2 hari sudah semakin surut..maybe patut memperbaiki posisi semasa tido..emmm...kasihan betul dgn insiden budak 6 tahun meninggal kerana stor mercun meletup..sekarang semakin banyak berite yg berkaitan dgn budak-budak...bile lagi nk bersikap cakna kalau tidak dimulakn sekarang..fikir2kan lah..

Sunday, August 22, 2010

Fill in the blank ( )

Aku susah nak tidur walaupun mengantuk,.emmm..apa yang hendak ni ditulis...emmm..ari ni....errr...ari Sabtu atau smlm ada membaca surat khabar..masih terdapat lagi berita yang berkaitan dengan bayi..Dalam surat khabar menyatakan kalau  tak silap ditemui di perhentian bas...bayi tu ditemui dengan kesan-kesan lebam dan berumur dalam lingkungan 1 tahun..Budak tu sudah berumur 1 tahun..Korang bayangkanlah bagaimana budak itu didera hingga ditemui mati kelmarin..Bayangkanlah budak itu terseksa dalam hendak mencapai umur 1 tahun..emmm..susah nak cakaplah..manusia jenis apa sanggup menggunakan kekerasan terhadap bayi yang memang tak membalas..orang-orang dahulu selalu bandingkan manusia dengan haiwan apabila manusia tersebut mmbuat kejahatan...kenyataan orang-orang zaman itu tentang itu memang telah dibuktikan salah dan tidak relevan..bagilah apa-apa perumpaan pun untuk manusia seperti ini..memang tak berbekas kepada mereka...manusia yang membuat kejahatan seperti ini lebih hina daripada haiwan...manusia semakin hilang sifat belas..


maaf la tatabahasa agak tunggang langgang...tp diharapkn semua orang dapat memahami penulisan ini..

Thursday, August 19, 2010

Isu semasa??

Dalam konteks alam haiwan,mereka sangat berbeza dengan manusia..Haiwan tidak mempunyai akal untuk berfikir baik buruk suatu perkara,mereka hanya bergantung pada naluri..Haiwan tidak pernah membuang anak sebaliknya disebabkn survival hidup,terdapat haiwan yang memakan anaknya..Itu adalah dalam dunia haiwan..Manusia mempunyai akal serta dapat membuat pertimbangan suatu perkare...Justeru itu kita tidak patut membandingkan manusia dgn haiwan..Apabila membuat kejahatan manusia hanya layak digelar syaitan bertopengkan manusia dan tak layak dibandingkan haiwan..



There was an error in this gadget

Video

Loading...

SearchBox